Kontakt

Oprogramowanie RANDOR Park Rozrywki

 











 

 

 

System RANDOR Park Rozrywki jest elektronicznym systemem obsługi klienta oraz kontroli dostępu, zaprojektowanym by ułatwić funkcjonowanie obiektów rozrywkowych.

System działa w oparciu o bilety z nadrukowanym kodem kreskowym lub kartą zbliżeniową, która przyłożona do czytnika umożliwia klientowi przejscie przez bramkę i dostanie sie na obiekt lub daną atrakcję. Bilety oraz karty umożliwiają również użycie kolektorów mobilnych, za pomocą których można sprawdzić je w dowolnym miejscu na obiekcie.

Dzięki elastycznej architekturze oprogramowanie RANDOR Park Rozrywki umożliwia - oprócz klasycznej sprzedaży kart i biletów – stworzenie stanowisk kasowych, obsługujących gastronomię, recepcję hotelu, wypożyczalnię, rozliczenie parkingu itp.

W swojej strukturze nasz system zawiera oprogramowanie do obsługi i kontroli bezgotówkowego stanowiska sprzedaży towarowej wraz z magazynem.

ESOK RANDOR Park Rozrywki umożliwia wyizolowanie dowolnej ilości stref obsługi (serwerownia, kotłownia itp.) oraz zabezpieczenie ich przed dostępem osób nieuprawnionych. Uprawniona obsługa otwiera drzwi przy pomocy karty lub transpondera.

W ten sposób oprogramowanie rejestruje wszystkie ruchy klientów oraz personelu na obiekcie.

System  umożliwia wszechstronne raportowanie - m.in. stan obciażenia obiektu, przychody, co pomaga dzięki ustawianiom cennika, dostosować go tak by przyciągnać jak najwiekszą liczbę klientów.

Program dzięki rozbudowanej funkcji kalendarza, pozwala na rezerwację miejsc na dane wydarzenie na obiekcie.


Zadania realizowane przez system:

  • obsługa klientów indywidualnych jednorazowych, karnetowych oraz grup,
  • możliwość przedsprzedaży,
  • dowolność w konstruowaniu cenników, udzielania rabatów, w celu przyciągnięcia większej liczby klientów,
  • rozliczanie płatności z góry, z dołu, bezgotówkowo,
  • kontrola stanu obciążenia obiektu,
  • obsługa sprzedaży towarów (sklep, restauracja),
  • pełna ewidencja ruchu towarów i ludzi wraz z analizą obciążeń obiektu,
  • uszczelnienie obiektu pod względem wejścia/wyjścia oraz pod względem finansowym,
  • rejestr i fiskalizacja każdej transakcji w systemie.


Referencje Parki Rozrywki

System Wspólnej karty



POWRÓT