Kontakt

Oprogramowanie RANDOR Basen

 

Wybór biletu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elektroniczny System Obsługi Klienta (ESOK) Randor przeznaczony dla basenu jest modułowym narzędziem, służącym sprzedaży oraz kontroli na obiekcie sportowym typu basen, pływalnia, aquapark, spa. Dzięki ESOK Randor, właściciel obiektu zyskuje możliwość automatycznego oraz bezgotówkowego naliczania opłat za korzystanie z ośrodka, jak również rejestru wszystkich ruchów klientów i personelu w strefach ośrodka.

System działa w oparciu o nośniki informacji - transpondery zbliżeniowe RFID np. w formie zegarka na rękę dla klientów jednorazowych lub karty zbliżeniowej dla klientów abonamentowych.

Klient otrzymuje transponder przy wejściu na obiekt – w kasie uiszcza opłatę za przewidywany czas spędzony w odrodku. Tym samym gość obiektu otrzymuje wielofunkcyjne narzędzie do poruszania się na obiekcie. Transponder, przy inwestycji w elektroniczny system otwierania szafek basenowych, może również służyć jako elektroniczny klucz do szafki basenowej, co pozwala ułatwić korzystanie z basenu. Transponder jest również narzędziem bezgotówkowych zakupów na terenie obiektu np. w „barze mokrym” oraz kluczem zapisującym wejścia do stref dodatkowo płatnych np. wellnes, sauna - na zasadzie kont klienta. Dzięki zastosowaniu dodatkowych, terminali informacyjnych, odwiedzający może sprawdzić czas przebywania na obiekcie, nr swojej szafki oraz kwotę, należną do zapłaty.

Rozliczanie płatności zapisanych na nośniku odbywa się gotówkowo(możliwość zapłaty gotówką lub kartą płatniczą, a także wystawienia faktury) przy wejściu – z góry, lub przy wyjściu z ośrodka – z dołu.

System RANDOR umożliwia generowanie wszechstronnych raportów, dając cenne informacje menadżerskie, dotyczące np. generowanych obrotów z poszczególnych kas, stref czy usług, jak również, zapełnienia obiektu lub poszczególnych stref. Dodatkowo zarządca obiektu dostaje narzędzie do monitorowania z jakiego terenu przyjeżdżają jego goście. Pozwala to na skuteczniejszą reklamę swojego ośrodka. To dzięki tym raportom, funkcjonalności dowolnego kształtowania cenników oraz bezgotówkowym systemie płatności, zwiększającym konsumpcję gości, można znacząco zwiększyć przychody obiektu przy zachowaniu dotychczasowej ilości gości.

Wdrożony system jest barierą przed błędami kasjerów oraz nadużyciami ze strony klientów. Bezpieczne i szybkie procesy kontroli i płatności zapewniają unikniecie kolejek, co przekłada się na zadowolenie klientów.


Zadania realizowane przez system:

  • obsługa klientów indywidualnych jednorazowych, karnetowych oraz grup,
  • obsługa dowolnej ilości szafek z zamkami elektronicznymi i stref płatnych,
  • rejestracja czasu pobytu w każdej ze stref płatnych,
  • możliwość przedsprzedaży, wybrania dowolnego momentu rozpoczęcia pobytu,
  • możliwość sterownia ruchem na zjeżdżalni,
  • dowolność w konstruowaniu cenników, w celu przyciągnięcia większej liczby klientów,
  • rozliczanie płatności z góry, z dołu, bezgotówkowo,
  • możliwość rezerwacji dowolnej ze stref (np. basen, sauna itp.),
  • kontrola stanu obciążenia stref z możliwością blokady wstępu (np. do sauny),
  • obsługa sprzedaży towarów (sklep, bar, „mokry bar”) razem z magazynem,
  • pełna ewidencja ruchu towarów i użytkowników wraz z analizą obciążenia obiektu.


Referencje baseny i pływalnie

System Wspólnej karty

Nasze produkty - szafki basenowe

Nasze produkty - transpondery



POWRÓT